ا

  • ابراهیم پور کومله، سمیرا بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]

  • احمدی، روشن بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]

  • اسدی، فاطمه بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجی‌گری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]

  • افشار، جواد فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]

  • اکبری بورنگ، محمد بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]

  • اکرامی، محمود ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور‌اجتماعی براساس حضور‌شناختی(با واسطه‌گری جویادگیری برخط): [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 9-35]

  • اللهی، ذبیح الله انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]

  • اللهی، ذبیح اله واکاوی و اولویت‌بندی راهکارهای انگیزه‌بخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]

  • امیدی پشتیری، معصومه مطالعه‌ی رویکرد بوم شناختی به یادگیری رسمی دوره ابتدایی: یک مرور نظام‌مند [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 77-106]

ب

  • بحرائی، الناز طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]

  • برات دستجردی، نگین تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازده‌های یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]

پ

  • پورجمشیدی، مریم مطالعه‌ی رویکرد بوم شناختی به یادگیری رسمی دوره ابتدایی: یک مرور نظام‌مند [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 77-106]

  • پورجمشیدی، مریم فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]

  • پورمحمدباقر اصفهانی، لطیفه مروری بر کاربرد سیستم‌های متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]

ت

  • تقی پور، کیومرث ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]

ج

  • جامه بزرگ، زهرا طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]

  • جعفرخانی، فاطمه تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]

  • جعفرخانی، فاطمه آسیب شناسی برنامه های آموزشی دوره پیش دبستانی شبکه هفت سیما در دوران همه گیری کرونا [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 31-54]

  • جهانگیری، اعظم بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]

ح

  • حافظی، حسین ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور‌اجتماعی براساس حضور‌شناختی(با واسطه‌گری جویادگیری برخط): [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 9-35]

  • حامدی، مینا ارزیابی عناصر بصری مجموعه‌کتاب‌های آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ون‌لیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]

خ

  • خلج، مهران شناسایی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برای اجرای برنامه‌های آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]

د

  • دانشور، امیر بررسی تحلیلی سیستم‌های مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]

  • دستجردی کاظمی، مهدی طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به‌منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]

  • دلیرینیا، فائزه بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]

ر

  • ربانی، مجید ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور‌اجتماعی براساس حضور‌شناختی(با واسطه‌گری جویادگیری برخط): [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 9-35]

  • رحیمی، زهرا روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]

  • رستمی نژاد، محمد علی بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]

  • رشیدی زاده، زهرا ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]

  • رضوی، سیدعباس ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]

  • روشنیان رامین، محسن انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]

ز

  • زمانی، بی بی عشرت تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازده‌های یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]

  • زندی، طالب بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]

  • زنگنه، حسین مطالعه‌ی رویکرد بوم شناختی به یادگیری رسمی دوره ابتدایی: یک مرور نظام‌مند [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 77-106]

س

  • سرمدی، محمدرضا ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور‌اجتماعی براساس حضور‌شناختی(با واسطه‌گری جویادگیری برخط): [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 9-35]

ش

  • شریفی رهنمو، سعید تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]

  • شهسواری، حسین انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]

ص

  • صالحی، پژمان شناسایی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برای اجرای برنامه‌های آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]

  • صحرایی، رضامراد ارزیابی عناصر بصری مجموعه‌کتاب‌های آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ون‌لیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]

  • صفرآبادی، نجمیه سادات مروری بر کاربرد سیستم‌های متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]

ع

  • عالی، آمنه طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به‌منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]

  • عباسی، حسن تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]

  • عظیمی، صابر طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]

ف

  • فتحی، آیت اله تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]

ک

  • کریمی، محمد طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]

  • کهرازهی، مجید واکاوی و اولویت‌بندی راهکارهای انگیزه‌بخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]

م

  • محمدحسنی، نسرین ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]

  • مرتضوی شالی، سیده ساحل طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به‌منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]

  • مقامی، حمیدرضا طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]

  • مهدوی نسب، یوسف ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]

  • مومنی راد، اکبر فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]

ن

  • نادری، هانیه آسیب شناسی برنامه های آموزشی دوره پیش دبستانی شبکه هفت سیما در دوران همه گیری کرونا [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 31-54]

  • نظری مقدم، زهره روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]

  • نیک پور، الهام بررسی تحلیلی سیستم‌های مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]

و

  • واحدی، مهدی تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]

  • واحدی، مهدی آسیب شناسی برنامه های آموزشی دوره پیش دبستانی شبکه هفت سیما در دوران همه گیری کرونا [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 31-54]

ه

  • همایون فر، مهدی بررسی تحلیلی سیستم‌های مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]

  • هوشمند همدانی، نرگس یادگیری زبان و بازی دیجیتالی: نظریه‌های یادگیری و کاربردهای آن در بازی‌های دیجیتالی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 125-155]

ی

  • یزدی، اسما تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازده‌های یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]

  • یزدانی، زهرا بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجی‌گری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]

  • یزدان خواه، شبنم تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]

login